به نام خدای مهربون خودم...
به نام خدای مهربون خودم...

 

هر جاي دنيايي دلم اونجاست

من كعبمو دور تو ميسازم

من پشت كردم به همه دنيا

تا رو به تو سجاده بندازم

 

 

 

 

 

 

 

هر روز حِسَم تازه تر ميشه

 

 

 

غرق تو ميشم بلكه دريا ميشم

بيزارم از اينكه تمام عمر

از روي عادت عاشقت باشم

گاهي پرستيدن عبادت نيست

با اينكه سر رو مهر ميذاري

گاهي براي ديدن عشقت

بايد سر از رو مهر برداري

يك عمر هر دردي به من دادي

حس ميكنم عين نيازم بود

جايي كه افتادم به پاي تو

 زيباترين جاي نمازم بود

 

 

 

 

 

 

 

هر جاي دنيايي دلم اونجاست

 

 

 

من كعبمو دور تو ميسازم

من پشت كردم به همه دنيا

 

تا رو به تو سجاده بندازم

 

 


 


نظرات شما عزیزان:

unique
ساعت7:19---4 شهريور 1394
به گوش دل ندا آمد، که یار دلربا آمد
به درد ما دوا آمد، رضا آمد، رضا(ع) آمد
خدا داد آنچه را وعده،‌ بشد در ماه ذیقعده
که آمد بهترین بنده، رضا آمد ، رضا آمد
میلاد امام رضا (ع) بر شما و خانواده محترمتون مبارک باشه خانوم
پاسخ:سلااااااااااااااااام خیلی خیلی خوش اومدین. متشکرم


پونه
ساعت20:39---5 آبان 1392
سلام گلم عالی بود مرسی.قالبت که حرف نداره
پاسخ:خیییییلی ممنووووونم(با همین شدت)


مینا
ساعت15:23---6 خرداد 1392
وبلاگت که خوبه. خودت خوبی؟خباست باشهپاسخ: سلام آبجي ممنون.

عماد
ساعت22:46---12 ارديبهشت 1392
سلام عزيزم وبت هم مثل خودت عاليه. خيلي از وبت خوشم اومد.فعلا باي گلم

unique
ساعت20:27---12 فروردين 1392
سلام. ببخشید اتفاقی افتاده که دیگه به سایت من نمیایید؟؟؟؟؟؟؟و نظر دمیدهید؟؟؟؟؟؟

unique
ساعت21:00---2 فروردين 1392
سلام.ببخشید چند وقت نیومدم تو سایتتون.باور کنید گرفتار بودم.
سال نو رو هم به نوبه ی خودم به شما و خانواده محترمتون تبریک میگم.
پیشرفت قابل توجهی داشتید.
قالبتون هم جالبه.
دیگه سرتون رو درد نمیارم سلام به خونواده برسونید خداحافظ.


مينا
ساعت18:12---7 دی 1391
سلام آبجي گلم . از قالبت خوشم اومد. به مطالب متنوع تري احتياج داري. موفق باشي. ميبينم كه عكس دختر منو گذاشتي از كي اجازه گرفتي؟پاسخ: سلام. مطالب متنوع رو خوب اومدي ولي بهتر بود بگي چي نياز داره. بعدشم خاخي خودمه با اجازه ي خودم.

حديث
ساعت20:46---20 آذر 1391
زهرا ديگه خسته شدم دو هفته اس وبتو آپ نكردي لا اقل يه داستاني چيزي بذار خدا وكيلي

زینب
ساعت12:47---2 آذر 1391
عالیست

حديث
ساعت21:34---14 آبان 1391
تو خجالت نميكشي من بيام تو وبلاگت همون مطالب قبلي رو ببينم؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: علمي، ،
:: برچسب‌ها: الهی, ,
نويسنده : zahra